Wednesday, November 10, 2010

Looking forward to this...

Assalamualaikum....Final exam is already near for me and my fellow friends who takes the same course as me...So, now is already reaching the climax moment for us to catch up as much possible info regarding the subjects...please study smart now because the study hard approach wont work for this last minute catch up....Please run, not jog anymore...please be near to god...please...please and please....

***USAHA tangga kejayaan, RESTU bekalkan harapan, TAWAKKAL kunci kemenangan*** Sentiasa berpegang pada tagline ni....

hari ini dh pun hari khamis....esok jumaat, then sabtu, pastu ahad........ISNIN (Booooommmm) ape2pun aku bersyukur segala planning aku sepanjang study week dan seminggu sebelum exam (total 2 minggu) punya perancangan strategik utk revise semua subject except 1 subjek ni telah berjaya aku capai....dh 75% aku capai, campur sampai hujung minggu ni inshallah 100%....tula senjata yg akan aku bawak utk exam yg start hari isnin and so on....nasib baiklah sepanjang masa perancangan strategik aku tu xdak aral melintang dan obstacles yg menghalang, so selamat di situ....kalaupun ada, akan ku tepis guna jari kelingking ni, haha...oklah, rasanya nk share tu je kot....jap jap jap...kat bawah ni adalah subject2 yg akan aku amek time exam nnt...semester ni agak berat sebab lecturer tak bagi tips utk jawab...tp xpa, itu bukan satu penghalang utk aku berjaya dan success inshallah....


***antara subject2nye***

AMW344-ADVERTISING (4 UNIT) 15/11, 9AM, PHS2, 22BAB KESELURUHAN.


AFP367-ISLAMIC FINANCE (4UNIT) 16/11, 2.15PM, DPA, 7BAB KESELURUHAN.

AMW340-SERVICE MARKETING (3UNIT) 19/11, 9AM, DK 1, 17BAB KESELURUHAN.

STU241-HEALTH PSYCHOLOGY (4UNIT) 25/11, 2.15PM, DPA, RANDOMLY QUESTION.

ATW241-PRINCIPLE OF MARKETING (3UNIT) 26/11, 9AM, DPC, 20BAB KESELURUHAN.

***SO.....inilah antara subject2 yg akan aku ambil utk exam kali ni....bg aku, aku rasa xdaklah paper killer TAPI aku xleh nk confident sgt walaupun dh baca sebab kita xtahu ape akan jadi bila masuk dewan exam...kadang2 keBLURan boleh menyerang tiba2...takut yg tu jela...harap2 semuanya akan ok dan selamat2 sahaja....dan begitu juga hendaknya kpd rakan2 sekalian yg akan berjuang bersama2 aku kelak....kita jgn goyah, relaks dan do our best okey =) what we get is what we deserves =)***

.....last but not lease, SEMOGA SUCCESS & GOD BLESS YOU........


1 comment: