Monday, March 1, 2010

Blogging History of my Life

Assalamualaikum....aku mulakan dgn ucapan ni sebab nak dapat keberkatan dari maha kuasa utk masa depan ku....1st of all, aku pun xtahu kenapa aku tetibe nak create blog plak...dapat seruan ke ape pun aku xpasti la...tp aku rasa mungkin ini dorongan daripada rakan2 aku kot n diri aku yg kadang2 rase xtenang...mungkin tempat ni adalah salah satu tempat utk aku luahkan bnde2 ni suma...aku 1st time nak berjinak2 dlm blogging ni so sorryla kalau xde effect ape2 dalam post blog aku yg 1st sekali ni ye...harap maaf atas segala kesulitan yg dialami...hhmmmm...sekarang dah masuk bulan MAC dah kan,kejap je dh suku tahun menghilang pergi dari kite kan??? tapi xpela, masa tu kan cepat berlalu pergi....ha! ni nak bagitau, hari ni hujan setelah sekian lama xhujan kat sni...kat PENANG...aku rasa hujan ni adalah salah satu peransang utk aku create blog ni kot..maybe! hmmm...1st of all, aku nak cerita pasal diri aku. xkisahla saper nak dgr ke x, just nak gtau je saper aku sebenarnya...nama sebenar aku Hafiz Meah B. Ghouse Meah...umur aku sekarang 22tahun, tarikh lahir 10 Jun 1988...aku berasal dari Pulau Pinang...aku tggl kat Tg Bungah...aku ada 2 org adik...sorg umur 18 n sorg lg baru masuk 4 tahun...mak aku surirumah, bapak aku pesara...hmmm...aku ada sorg tok yg aku sayang sgt sebab dia la yg byk tlg aku sampai aku berjaya sekarang ni...xlupa jugak kat parents aku...love u all!!! n kawan2 aku semua yg byk membantu..tp yg paling penting cewek aku Nurul Hidayah...aku sekolah rendah kat Sek Keb Tg Bungah, pastu sekolah menengah plak kat Penang Free School...pastu sekarang tgh belajar kat USM plak buat management, major Marketing n Minor Psychology...besttttttt sgt dgn life aku wpun kadang2 ade masalah kan. tp kite sbg manusia kenalah terima semua ni sebab selagi kite hidup,kite kne nikmati kebahagiaan dunia kan..dan jgn dilupakan akhirat pulak ye....nak cakap ape lagi ye....xpela...sampai sni la dulu kot...sebab aku dh xlarat ni..actually ade byk lg bnde2 menarik yg aku nak kongsi...maybe aku akan kongsi nanti la ok kat dalam ni...so, aku harap dgn ada blog ni sedikit sebanyak dapat mengubah hidup aku dan pemikiran aku~~~hujan pun dah nak berhenti dh ni~~~okla...aku out dulu...adios~~~salam....

2 comments:

  1. fuhhhh.....member aku sorang lagi dah ada blog akhirnya...
    hahaha...
    tahniah2..
    gudlak n teruskan usaha :)

    ReplyDelete
  2. hahah..
    blog ko nie x menarik (jujur tul)
    wakakaka.... tp....... besh....
    x tipu (puji selepas kutuk)....
    =)

    ReplyDelete