Friday, March 5, 2010

Duit OH Duit

Salam~~~hai korg...dh 3 4 hari aku xupdate blog aku ni...sorry ye sebab aku ni busy sgt...setiap masa cam ade je mende nak buat....sibuk je kebelakangan ni... assignment pun dhla mencurah2 dtg...tp naseb baik aku dpt manage bnde tu dgn baik.. alhamdullilllah...tp next week ade 2 midterm plak...study pun baru nak mula...tp rasanye boleh la kot, yg penting kna berusaha dan tawakkal...TAPI, tgk2 ada masalah baru muncul plak...tau apa???? D.U.I.T. bnda yg paling orang takut sekali...tp aku macam relak ja kau tgk wpun agak tensen nak kna bayar itu ini..n yg paling latest aku kna BAYAR ROADTAX MOTO AKU! adoiiiiii...naseb baik 3rd party je...murah sket..buatnya 1st party,alamatnya kna jadi pemintak sedekah kot! tp aku terima ja semua ni sebagai satu dugaan dalam hidup aku..mungkin ada hikmah kot disebalik semua yg terjadi ni..yg penting kita kena redha...dan INGAT! xdak masalah yg xdak jalan penyelesaian...aku kna berpegangla pada bnda ni...dhla aku kna belajaq jimat...dok asyik niat nak jimat ja.tp tiap2 hari RM10 jugak yg terbang dari poket ni...niat apa ntah cmtu...niat nak puasa pun xjadi2 gak...AKU HARAP SANGAT MINGGU DEPAN DUIT PINJAMAN AKU TU MASUK....AMIN~~~ k la...tu je yg aku nak membebel sebenarnye...bukan membebel la,just nak share je...ingat..bile ade duit,jgn boros sgt, kang jadi cmni penink nak setle...mmgla org ckp duit sng nak cari tp nk cari tu perlukan USAHA...k la..kang lama2 sgt t melalut sampai merapu plak...adios~~~salam~~~

2 comments: