Tuesday, March 2, 2010

Hari yg agak Menarik Kot.....

Salam~~~hai kite bertemu kembali dalam blog apis...hehehe... ni dah masuk hari kedua dan post kedua blog aku ni kan....rase mcm dok tulis diari la plak....adela sket aku nak kongsi dgn para pembaca yg ingin membaca blog aku ni...Hari ni aku patut bgn kul 7 tp aku punya dok snooze2 alarm aku,last aku bgn kul 8.30...dhla class kul 9 plak tu...aku pun apa lagi.kalut macam belut la siap2..last aku pun masuk kelas lambat 10minit...ingtkan aku yg lambat,rupe2nye moon dgn mizi pun xsampai2 lagi...deowg tu mmg,kalau xdtg lmbat xsah!!! hahaha..dhla kna pass up proposal research td, kiteowg kne buat research pasal MASJID AL_MALIK KHALID USM..bagus topik,harap2 diredhai Allah SWT...atlast lepas antar proposal ni,diterima jugak proposal kiteowg yg KETIGA tu...haaiiihhh...lega satu badan...tp xselesai disitu lg...lepas kelas tu kiteowg ade kelas HIS224@ munakahat @ belajar kahwin2..best,byk ilmu dpt,syukur...lepas kelas munakahat tu aku paling tensen...kne g kelas CB..aku pun xpaham kenapa kelas2 major marketing yg aku pegi, sume budak2 dlm tu PASIF!!! termasuk aku tp aku memberanikan diri jugak la utk bersuara td bile tutor tnye soklan...aku pun xpaham kadang2 pasaipa..xkan malu kot..bukan kne bunuh kalau tnye soklan kan...haha...xpela,abaikan dulula bnde ni...lepas tu g makan kat PELITA plak...dhla makan bawah bumbung zink yg straight cahaya matahari boleh pantul...makan berpeluh2 aku dgn akil, mizi, moon n zool...atlast setelah sekian lama aku jumpe gak zool arini...hehehe...HA! nak dgr cerite x...td kul 2 aku g latihan memandu kat sg dua tu...best giler!!! seronok bawak keter...pakcik yg ajar aku tu pun mmg best sgt, dia asyik bersembang je dgn aku, thanks pakcik mad!!! nnt isnin ni nk pakcik jd tutor sy lgtau...hehehe...setelah selesai latihan tu n seluar aku n boxer aku pun dh berpeluh2...mmg cmtu aku ni...cepat berpeluh...besala budak sihatla katakan...hehehe...lepas tu akil dtg amek aku dgn mizi n kiteowg g minum kat KHALEEL..yg aku syoknye kiteowg boleh plak bersembang pasal KUCING!!! mcm2 kawan2 aku ni...dekat sejam gk kiteowg lepak situ...pastu aku pun balik bilik...aku kol la GF aku ckp dgn dia kejap..aku ckp sorry sgt2 kat dia sebab xdpt tgk dia perform malam ni kat DB sebab aku byk keje...budak management kan...dia masuk TEATER SINBAD...sorry sgt2 tau sayang...lepas sayang teater kite g makan same2 tau =) aku rase cukup jela bnde ni aku citerkan arini...teladan yg aku dpt belajar arini kan, KALAU KITE BERJAYA HARUNGI SESUATU YG KITE USAHAKAN AGAK LAMA,KITE PASTI AKAN KECAPI KEJAYAAN N KETENANGAN JIWA =) ha, disebabkan bnde ni td aku kol mama aku ckp dgn dia n adik kesayangan aku AMIR tu,love n miss u all...nnt apis balik k...eemmm..dah2..aku dhla nak g mandi,basuh baju,makan n buat keje ni,kalau asyik dgn blog je sampai subuh esok pun xabes sebab khusyuk..k la..gua jalan dulu...jumpa lagi k..daa~~~ adios~~~salam~~~

No comments:

Post a Comment